an's FotoPage

By: an edzuan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Friday, 18-Aug-2006 01:06 Email | Share | | Bookmark
Taman..

Baru Baru nie aku melepak la kat Taman Bandar kuantan...tah .. tetibe lak bile tengok bebudak kecik tu main kat playground tu..aku pon rasa nak main sama..ekkeke..zaman aku kecik dulu ..mana la aku mampu nak main bende bende gitu..al maklum lah aku nie bukan orang senang...hidup pon berdiri merangkak sendiri......banyak gambar aku amik..tapi aku lom ada SLR lagik..so aku belasah pakai HANDYCAM SONY aku aje lah..ekeke..nak beli SLR duit tak cukup....ekkeke..nanti lah ada rezeki lebih...leh la bergaya cam orang lain yang minat Fotografi neih..aku minat..tapi tak mampu lagi..ekeke..takpe...rezeki tu ada kat mana mana...dalam banyak banyak gambow..aku suke dua gambo neh..cute gile....grrrr....




Friday, 18-Aug-2006 00:55 Email | Share | | Bookmark
Kehidupan Itu Indah Kan???..



Disini kita rasa terlalu bahagia dengan segala keindahan, rezeki dan keamanan yang di beri..
Disana??...keindahan itu adalah Batu Batu runtuhan bangunan berselerakan.
Keamanan itu adalah suara bedilan tangisan dan rintihan..
tiada apa yang dapat di nikmati kecuali rasa perit....
Syukur Aku Dilahirkan Sebagai Seorang Hamba Di Bumi Malaysia....





Semoga Keindahan Dan Keamanan Ini Akan Terus Kekal....


Friday, 11-Aug-2006 05:25 Email | Share | | Bookmark
Kebohsanan

kancil oh kancil
hari nie rabak lagik...uwaaaaaaaaaaaaa...


Sunday, 23-Jul-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Life Is Great!! Yeah!!



Sunday, 23-Jul-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Life Is Great!! Yearghhhh...

huikkkk....
ngeh ngeh ngeh...cover girl..


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net